Konspekt

KONSPEKT DLA KLASY “O”

OPRACOWAŁA : mgr Grażyna Chojecka

Lekcja 11 – 8 lutego

Nazwa bloku programowego : Nauczanie zintegrowane

Temat: Od owcy do sweterka / poznanie etapów powstawania wełny na sweter w oparciu o wiersz „Wełniany baranek” J. Gałkowskiego

Cele ogólne:

  • Zapoznanie ze znaczeniem hodowli owiec z uwzględnieniem korzyści
  • Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na podany temat
  • Doskonalenie umiejętności uważnego słuchania

Cele szczegółowe: Uczeń :

  • Rozwiązuje zagadkę słowną
  • Uważnie słucha wiersza, analizuje, wyciąga wnioski
  • Dzieli wyrazy na sylaby
  • Potrafi wyróżnić głoskę w nagłosie
  • Przelicza ilość sylab w wyrazie
  • Ogląda ilustracje i omawia ich treść, wyciąga wnioski
  • Wykonuje pracę plastyczną
  • Uczestniczy w zabawach ruchowych